Het nieuwe schooljaar is nog maar net begonnen maar wij, wij hebben nog niet stilgezeten.
Eerst was er het terugzien en terugvinden van vriendjes, de ontdekking van de nieuwe klas, het andere speelgoed, de nieuwe juf...
"SAMEN BEESTIG LEUK" is ons jaarthema.
Eerst stelden we het voor aan de kleuters en de volgende dag gingen we met alle kleuters naar de kinderboerderij.