Ook deze maand hebben we heel wat geleerd en gedaan.
Eerst werkten en speelden we vooral met en rond vormen ( rond, vierkant, rechthoek, driehoek).
De kleuters waren best creatief met het aangeboden materiaal!
We proberen om wekelijks iets te doen met alle kleuters samen.
En dat kan van alles zijn: poppenkast spelen, tiktak kijken, samen dansen en bewegen, samen zingen,.......
Krullenbollen: start en stop!
Toen de Sint aankwam met de boot, gingen wij onmiddellijk in feestmodus.
Best een spannende tijd, maar ook erg motiverend!!